MotoPlus 2010

4 Mart 2010

Geçen hafta 25-28 Şubat tarihleri arasında, çoğu motorseverin bildiği gibi, İstanbul Fuar Salonunda motosiklet ve bisiklet tutkunları için 2010 MotoPlus Fuar' ı gerçekleşti.

Benim şahsi düşünceme ve fuarda karşılaştığım 100 kişiye + fuardaki 100 mankene sorarak elde ettiğim istatikler sonucu, geçen seneki gibi biraz sönük geçti. Tabi geçen senenin o şekilde geçmesinin kriz ile birlikte en büyük etkenlerinden biri de farklı tarihlerde 2 farklı fuar yapılmasından katılımcı firmalarında hangisine katılacakları konusunda yaşadığı tereddütleri de etkiliydi.


Yine de bir motorsever olarak sport touringler içinde adından hep söz ettiren Honda VFR 800 ün abisi olarak piyasaya çıkan VFR 1200 ü, 9 liralık masraf ile 1000km yol gidebileceği söylenen scooter ları, şirin mi şirin, yanakları olsa sıkılası Vespa ları, Suzuki bayiliğinden ayrılan Korlas ın sergilediği efsane motor Ducati leri, "Herkese Bir BMW" (kampanyanın adını ben koydum, başka bir adı varsa da bilmiyorum) parolası ile peşinatsız ve 48 aylık krediler ile satış gerçekleştiren BMW leri görmek keyif vericiydi.

Beni en çok üzen ise lastik almayı planlayarak gittiğim fuardan dışarıdan bir tanıdığa güvenip sadece fiyat alarak çıktıktan sonra, 200tl lik bir fark ödeyeceğimi öğrenmem hiç şık, hiç hoş, hiç adaletli, hiç akıllıca olmadı.
Bu yüzden bir imza kampanyası başlatmak istiyorum, belki birileri beni duyar ve fuar fiyatına lastik alabilirim.
Sevgiler.

2 yorum:

SebneM 17 Mart 2010 14:52  

sayın Zor, bankamızca düşündük taşındık ve bir de senin için küçüklere büyük destek kampanyası yapalım dedik:)
umarım lastik parasına yeter:)

Mehmet ZoR 18 Mart 2010 09:33  

Yaşasın, olmadı yeni bir fuar düzenlersiniz :))

Yorum Gönder

About This Blog

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP